vickyyss

Alla inlägg under januari 2013

Av Victoria - 21 januari 2013 15:14

vittu hela inlägget ja skrev raderades. hinner int skriva nytt så nöjj er med denna bild


 

Av Victoria - 19 januari 2013 13:30

Gårdagen spenderades med Kim. 

Kom hem efter skolan och gjorde absolut ingenting speciellt. Var barnvakt så fixade lite mat och sånt. Kim kom lite senare och vi gjorde lite mys pys mat och kollade på filmer. Blev sedan bubbelbad och bastu. Somnade ganska tidigt för var sjukt trött och orkade inte längre vara vaken, men trevligt hade vi! :) 


       


Lördagen har hittills spenderats till skola. Har skrivit 9 sidor biologi som övning för provet som jag har på måndagen. Är helt död och skulle kunna gå och sova. Tänkte nu ta några timmars paus och sedan läsa lite till. Skall även och träna och kvällens planer i lite öppna ännu. Finns lite olika alternativ men kan också hända att jag bara blir hemma. Har stressat hela veckan med massor olika saker så skulle vara skönt och inte göra någonting. Nästa vecka kommer tyvärr bli likadann.. orkar inte med det här skolshitprov grejjerna.. 


Hoppas ni har ett bättre veckoslut så hörs vi snart igen 


idag har min underbara kusin födelsedag så grattis till henne! :) 


 


Av Victoria - 17 januari 2013 14:38

Är redan helt slut med provläsande, och har bara haft övat till ett prov och provet är imorgon. ( Borde spendera tiden nu till att läsa på det men orkar inte riktigt just nu ) Dagen började tidigt för mig, vaknade 5.20 och gick till tågstationen och därifrån tog jag tåget så jag var vid gymmet lite före sex. Gymmande lite på en timme och åkte sedan till grani till skolan. Hade skrinning första timmen och deltog faktiskt! Även om det inte gick speciellt bra.. Hade sedan fysik stöd, finska och engelska. Varit otroligt pigg trots detta men var trött under fysik timmen. Nu sitter jag hemma och fick systern att ta några bilder så de skulle vara ett intressantare inlägg. Lagade omelett och smoothie och väntar på att pojkvännen antagligen kommer dyka upp för att hålla sällskap under barnvakten. 




      

(hade inte dessa kläder i skolan)  

Av Victoria - 15 januari 2013 16:00

   


Bloggande kommer tyvärr fortsätta jätte trögt för har sjukt mycket prov. Mitt sociala liv kommer seriöst att ta slut. Helt hemskt. 5 prov på kommande. Kanske slänger lite mobil inlägg men inte några ordentliga tyvärr.. 

Idag har dagen spenderats hemma efter skolan för läxsläsning och nu väntar jag på att Max kommer hit. Tänkte även kanske ännu åka och träna. Men får se om jag orkar är ganska trött osv... 


Två bilder från idag får ni nöjja er med, hoppas ni har det bra så hörs vi snart igen! <3 

Av Victoria - 14 januari 2013 11:15

Fullt upp hela veckoslute och massor skola pågång förtillfället. Flera prov påkommande och projekt som kag måste satsa på. Mesta tiden har spenderats med Max och skola saker. Blir lite bilder från telefonen iställe nu så ni får nöjja er med dem

Av Victoria - 11 januari 2013 09:12

Hejsan bloggande går lite trögt. Skulle blogga igår men var så sjukt trött då jag skulle ha haft tid. Igår spenderades dagen i skolan och kom sen hem med Belén och Milla. Gjorde inge så mycket och sju tiden åkte jag till gymmet och blev där en timme. På onsdag gick dagen sjukt långsamt och kom hem och var barnvakt resten av kvällen. Max kom som tur och höll sällskap så det inte blev tråkigt.
Just nu e ja i skolan har jumppa som jag inte deltar för e så död idag.sov jätte dåligt så sov också hela matta timmen. Efter skolan träffa Bobo och sedan max och lite andra människor. Ha en brs fredag! :) bjuder på lite bilder från telefonen

Av Victoria - 8 januari 2013 19:56

Alla.. Typ alla varit sjuka idag så var en aning tomt i skolan när man var lite lost forever alone där. Skoldagen gick ganska snabbt fast jag slutade tre. Gick sedan hem åt lite mellanmål och sedan åkte jag och träna o det blev lite muskler och sedan zumba. Kom hem gjorde lite skola och tänkte fortsätta med det. Hoppas ni som e sjuka blir friska ;) pusshej

Bild på mitt panostus mellanmål ;)

Presentation


Victoria Stude

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards