vickyyss

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Victoria - 17 december 2012 16:15

Hejsan! Var länge sedan jag bloggande. Har inte haft någon inspiration och har nog inte riktigt fått den tillbaka. Jag tänkte iallafall göra ett inlägg. 


Förra veckan spenderades en hel del med pojkvännen. Var även barnvakt några dagar. På fredagen var jag i stan med Max och Belén. Träffade även en hel del av Max vänner så det var riktigt roligt. 


Idag är det måndag och ny vecka idag. Var inte i skolan utan i prakticum vilket var helt trevlig. Var på närvårdar linjen och hotell&resturang linjen. Efter skolan skulle jag bli i stan men fick veta att jag skall dansa gammeldans så vi försökte med Kim ta oss snabbt till grani men lyckades åka fel ett par gånger. När jag äntligen var i grani var det dans övningar och nu sitter jag hemma och gör mat. Träffar max antagligen senare får se och imorgon blir det i stan igen puss      två två första bilderna från beléns blogg   

Presentation


Victoria Stude

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards