vickyyss

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Weekend its over tomorrow

Av Victoria - 18 november 2012 08:36

Gomorgon!


Har inte haft någon tid för bloggning under veckoslutet förlåt.. har haft fullt upp hela fredan och Lördagen. Tänckte att jag borde börja göra tidinställda inlägg för veckosluten. Kanske skulle vara en bra idé. 


Fredag: På fredagen var det skola ganska perus, hade geografi prov. Vet inte om det gick bra eller dåligt men hoppas på det bästa! Efter skolan gick jag och fylla busskortet till praon. Efter det åkte jag till Sello och efter en halv timme kom också Kim dit. Vi gick och kollde på Breaking Dawn part 2. Tycker super mycket om filmen, skit bra! Var så länge sedan jag läste boken så kom inte riktigt ihåg hur det slutade så därför blev den också bättre. Jag kom hem till 6-7 tiden och då kom Eric,Belén till oss. Max kunde bara komma till en stund, vi kollade på en psyko film enligt mig. Minns inte vad den hette men på grund av den kunde jag inte alls sova. Vaknade 4 på natten och fick inte sömn förrän halv sex tiden och sov väldigt dålig sömn.. 


 


Lördagen: Lördagen steg jag upp typ 11 tiden sådär påriktigt och började fixa mig för skulle vara 12 i kyrkan. Vi hade teori till ledarutbildningen. Detta pågick från 12-17 men hade nog roligt ändå fast jag var super trött. Blev matpaus på Kotipizza och sedan lite mer teori. Blev ute med lite kompisar efteråt men kom hem till en stund. 8-9 tiden kom pojkvännen hit och vi blev hos oss en stund och gick sedan ut med lite andra människor. Vi kom inn tillaka där vid 10 tiden efter att ha vari i Mäkken, Tebben och lite här och där. Sedan for han typ lite före elva och gjorde absolut ingenting efter det. 


Idag skall jag till Farfar på Lunch tror jag? Fira hans födelsedag som var för några dagar sedan :) 


 

rolig humor på gång   






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 22 januari 2013 09:26

http://mylife-vickyy.blogspot.fi/

Av Victoria - 21 januari 2013 15:14


vittu hela inlägget ja skrev raderades. hinner int skriva nytt så nöjj er med denna bild     ...

Av Victoria - 19 januari 2013 13:30

Gårdagen spenderades med Kim.  Kom hem efter skolan och gjorde absolut ingenting speciellt. Var barnvakt så fixade lite mat och sånt. Kim kom lite senare och vi gjorde lite mys pys mat och kollade på filmer. Blev sedan bubbelbad och bastu. Somnade ...

Av Victoria - 17 januari 2013 14:38

Är redan helt slut med provläsande, och har bara haft övat till ett prov och provet är imorgon. ( Borde spendera tiden nu till att läsa på det men orkar inte riktigt just nu ) Dagen började tidigt för mig, vaknade 5.20 och gick till tågstationen och ...

Av Victoria - 15 januari 2013 16:00

      Bloggande kommer tyvärr fortsätta jätte trögt för har sjukt mycket prov. Mitt sociala liv kommer seriöst att ta slut. Helt hemskt. 5 prov på kommande. Kanske slänger lite mobil inlägg men inte några ordentliga tyvärr..  Idag har dagen s...

Skapa flashcards