vickyyss

Alla inlägg under november 2012

Av Victoria - 30 november 2012 10:07

Skulle blogga igår men blev inte av.. Har varit jätte dåligt bloggande dessa två veckor men har inte varit så mycket hemma så har inte kunnat. Igår var det näst sista prao dagen och idag är det den sista. Har haft det super här och skulle gärna stanna här. Igår åkte jag hem genast efter praon och fyra tiden kom Max och höll sällskap till min barnvakt. Vi kollade på film och talade för det mesta. Var bara mina yngre syskon jag barnvaktade så behövde inte göra så mycket. Max åkte där lite före halv tio och gick själv och sova redan vid hav elva tiden. Idag skall jag med Kim till Milla övernatten och före det blir det fest kommer bli jätte roligt! Kommer antagligen inte att blogga mera idag ha ett bra veckoslut

Av Victoria - 28 november 2012 19:40

tja!

Undrar vad det är med alla nu förtiden? alla är så jävla lata med det här bloggande. Har själv typ ingen inspiration men om jag slutar längtar man alltid tillbaka. Hade prao idag (precis som jag haft hela veckan) och var idag och jobbade i en annan klass. Hade matematik med 2:an mattabok och tyckte det var svårt?! pinsamt måste täncka massor.. Efter maten så var det simning och var verkligen skönt för mitt sjuka ben att vara i vattnet fast ja nu har väldigt döda. Efter praon var ja lite i stan och träffade sedan max. VI åkte till honnom där jag sedan spenderade eftermiddagen/kvällen. Kom nyss hem och tänkte se på film nu och sedan och sova. Imorgon torsdag och fredag äntligen sedan! Men sedan börjar skolan snart.. usch fan. Orkar absolut inte! :o hjhejallaickeläsare

Av Victoria - 27 november 2012 19:47

 


Åkte till praon på morgonen och hade en vanlig dag där idag. Fick skuts hem och efter det kom Evve&Nico till oss. Gjorde absolut ingenting speciellt och senare for Nico och Kim kom. Vi kollade på en gammal teater "rubinen" vi gjorde på trean i lågstadiet, alla hade verkligen ändrats! Sedan joinade Max också och vi bara fortsatte kolla alla på massor gamla goda videon. Följde sedan Max till busshållplatsen och blev och höll sällskap. Nu ser ja på X-factor och är helt död i benena, har gått så mycket idag.. Skall och sova tidigt idag! kram hej 

Av Victoria - 27 november 2012 07:14

Var hemma hela dagen igår på grund av foten och senare kom Max till oss och åkte där vi halv nie tiden :) mu sitter jag på busshållplatsen o tänkte bara skriva att ja lever hejhej

Av Victoria - 25 november 2012 17:11

har absolut ingen lust för att blogga så blir bara ett kort inlägg. Benet forfarande sjuk använder kryckor för längre vägar. Igår var det chill kväll hos Belén med Max, Misan, andrea och Eki. Hade jätte roligt även om jag blev lite tröttare mot kvällen. Kom hem till lite över elva för var då jag fick skuts hem. Idag har jag mest legat i sängen och lite senare kom pojkvännen hit. Var av o an ute med Zache och kom inn och skall just äta mat. ( no shit att man äter mat ) haha

ni får nu nöjja er  med detta tråkiga inlägg puss hej


 

bild för några dagar sedan 

Av Victoria - 24 november 2012 09:00

gomorgon! 


dagen började jätte dåligt. Har fortfarande helt jätte ont i foten från igår. Smarta jag höll på att göra lite spagat dit och hit, jag slipper inte helt i spagat har några cm som inte rör marken så jag tog tag i bordet och tryckte mig lite neråt samtidigt och då knaxade mitt ben jätte högt och sen dess har jag haft jätte ont i benet. Mammas sa att det inte behöver åka och visa det men att det kommer vara ont i flera dagar. Igår kunde jag ändå gå men nu tar det jävligt ont av att bara gå. Var meningen att jag skulle till Milla på kvällen men får se om jag alls lämnar huset idag. Just nu ligger jag i soffan och ser på film. blä nu har jag inget att skriva om hejhej 


 

Av Victoria - 23 november 2012 14:53

skulle blogga igår men kom lite före tio så blev inget av.. veckan har spenderats i stan och sello för det mesta tack vare praon. Har haft det super roligt och fattar inte att veckan redan är slut. En vecka prao ännu och sen tillbaka till skolan.. usch! Igår träffade jag Max och vi åkte till sello där vi träffade Eeki och Belén. Träffade även avoan Kim,Misan,Nina :) Med de andra gick vi och se skyafall och tyckte nog filmen var bra även om jag inte riktigt brukar se sådana filmer.Hade bara inte vela ge 10:an för det för är förtillfäligt i behov av pengar. Eh jag trodde jag hade massor att skriva men nu kommer jag faktiskt inte på någonting. Idag började praon 9 tiden och slutade ett. Kom direkt hem för att stanna hemma hela kvällen. Barnvakt.. igen! Enda positiva är att jag får lite pengar i plånboken! Klockan är lixom 4? och jag är trött och det är typ kolsvart ute? wtf? men det hör väl till vintern.. men skulle inte orka med det. Snön saknas men stör ej mej! 

hoppas ni har en bra fredagskväll, vi hörs! 


     

Skapa flashcards